Re: has³o administratora w XP

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:35:52 MET

U¿ytkownik "Tomeksw" <tomeksw1_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam. Jak mogê odnale¼æ has³o za³ozone na ustawieniach administratora w
> windowsie XP. Moja córka bawi³a siê konfiuracj±, za³o¿y³a has³o i
zapomnia³a.
> Czy jedynym wyjsciem jest sformatowanie dysku i postawienie systemu
jeszcze
> raz?

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

sciagasz obraz dyskietki, nagrywasz, uruchamiasz komputer z niej, wybierasz
uzytkownika, kasujesz haslo , potwierdzasz klawiszem Y, restartujesz,
cieszysz sie i za zaoszczedzone nerwy mozesz przeslac mi pifo ;)