Czarno-biały obraz na TV z karty graficznej przez S-video

Autor: Stas (strelnik.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:36:54 MET

  Witam,
  Mam trochę lamerskie pytanie:
  Mam kartę graficzną (Nvidia - Geforce4 4400), z wyjściem na TV - 9din z
przejściówką na zwykłe S-video. Kupiłem sobie kabelek S-video (firmy Vivango,
w MediaMarkt) i podłączyłem kartę graficzną do telewizora (Panasonic 100Hz,
model sprzed ok. 2 lat) do wejścia S-video.
  No i jest mały problem: obraz jest czarno-biały.
  W konfiguracji karty (drivery 53.03), w opcjach nView ustawiłem oczywiście
klonowanie, TV jako secondary i próbowałem wybierać różne tryby pracy
telewizora (PAL-B, PAL-G, D, M, N itd.) - nic nie pomaga. Cały czas obraz jest
czarno-biały. Pomóżcie!!!

PS. Jeszcze pytanie super-lamerskie - rozumiem, że z telewizora nie wyciągnę
więcej niż 800x600? ;)

PS. Mam jeszcze wyjście z karty nazwane "video out", które wygląda jak chinch.
Może przez to się da?

  Bardzo dziękuję za pomoc.