Re: wybor drukarki hp

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:20:20 MET

> czarny 17ml,kolor 17ml,foto 17ml

ale i tak mniej ;)

> Napełniać chyba można... Kup sobie ta na która cie stać. Do 3650 imho
> nie ma co dopłacać, chyba, ze bardzo ci zależy na opcji foto i troszke
> większej predkości. 5150 dużo tańsza w eksploatacji, szybka, drukuje
> bez marginesów, ale sie nie składa tak ładnie jak dwie pozostałe

co wg ciebie znaczy "sie nie składa tak ładnie jak dwie pozostałe" ?

zreszta, czy ktos juz napelnial pojemnik typu c6656ae ? podzielilby sie
wrazeniami ?
i czy przypadkiem te cholerne pudelka nie sa zabezpieczone elektronicznie
przez napelnianiem

> Jak nie boisz sie zintegrowanych głowic to kup sobie Canona. Na pewno
> tańszy w eksploatacji niż HP...

Wiesz, dlugo sie zastanawialem. Co prawda nigdy nie mialem Canona, to jednak
ciezko jest mi sobie wyobrazic jakiegokolwiek Canona, gdzie moglbym na
jednej dyszy wydrukowac np 3000 stron. a w hp sie dalo... :)