Re: wybor drukarki hp

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:03:42 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak azbest napisał:

> Musze wybrac jakis model HP do uzytku domowego, ale mam pytanie.
> Dotychczas mialem HP3820 (moim zdanie cud,miod i orzeszki), ale
> padla, zatem musze wybrac
> jakas sposrod:
> - 3550

czarny 10ml, kolor 8ml

> - 3650

czarny 10ml,kolor 8ml,foto 17ml

> - 5150

czarny 17ml,kolor 17ml,foto 17ml

Napełniać chyba można... Kup sobie ta na która cie stać. Do 3650 imho
nie ma co dopłacać, chyba, ze bardzo ci zależy na opcji foto i troszke
większej predkości. 5150 dużo tańsza w eksploatacji, szybka, drukuje
bez marginesów, ale sie nie składa tak ładnie jak dwie pozostałe

Jak nie boisz sie zintegrowanych głowic to kup sobie Canona. Na pewno
tańszy w eksploatacji niż HP...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Durathlon 2000MHz (10x200)