Re: wybor drukarki hp

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:29:44 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak azbest napisał:

> co wg ciebie znaczy "sie nie składa tak ładnie jak dwie pozostałe" ?

to znaczy, że 3550,3650 można złożyć i zajmują bardzo mało
miejsca(wyglądaja jak chlebak) Z 5150 tak nie ma

> zreszta, czy ktos juz napelnial pojemnik typu c6656ae ? podzielilby
> sie wrazeniami ?
> i czy przypadkiem te cholerne pudelka nie sa zabezpieczone
> elektronicznie przez napelnianiem

epsony sa zabezpieczone ale można to spokojnie obejść

> Wiesz, dlugo sie zastanawialem. Co prawda nigdy nie mialem Canona, to
> jednak ciezko jest mi sobie wyobrazic jakiegokolwiek Canona, gdzie
> moglbym na jednej dyszy wydrukowac np 3000 stron. a w hp sie dalo...
> :)

Jeżeli z jednej dyszy wydrukowałeś 3000 stron to masz anielska
cierpliwość:)

A jeżeli chodzi o głowice to głowica Canona powinna wytrzymać 3000
stron... Oczywiście może i nie wytrzymać, ale to samo można powiedzieć
o głowicach w HP

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Durathlon 2000MHz (10x200)