Re: wybor drukarki hp

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:01:30 MET

> To zleży co chcesz drukować, ile i w jakiej jakości

duzo, duzo i duzo :)
w czerni.

> W najnowszych modelach widziałem tylko te małe pojemniji. Ale może
> wszystkich modeli nie widziałem

no to chyba na lexmarka sie przesiade :(

> A nie da jej się samemu zrobić ? Rozebrać, przeczyścić, nasmarować ?
> Chyba że to coś poważniejszego

no widzisz, tez mnie to zastanawia. raz sie zacial papier, wyciagnalem i od
tego czasu zachowywala sie dziwnie. co roz to wykrywala nowe pojemniki
(fakt, rok drukowalem bez wymiany czarnego pojemnika - jakies 10 tys stron
:), al sprawdzalem na nowym pojemniczku i tez to samo.
Drukarka po wlaczeniu pyrka, pyrka i zaczynaja razem rownoniernie migac dwie
diody - srodkowa i dolna, czyli od "zaciecia papieru" i "power"
Oczywiscie nigdzie na sieci nie znalazlem opisu co one migajace
oznaczaja.... W hp690 byl takowy opis