Re: wybor drukarki hp

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:46:34 MET

Na podstawie artykułu news:bubvhf$pok$1_at_atlantis.news.tpi.pl z 2004r
Kodeksu Grupowego wprowadza się następujące poprawki
> Musze wybrac jakis model HP do uzytku domowego, ale mam pytanie.
> Dotychczas mialem HP3820 (moim zdanie cud,miod i orzeszki), ale padla,
> zatem musze wybrac
> jakas sposrod:
> - 3550
> - 3650
> - 5150

To zleży co chcesz drukować, ile i w jakiej jakości

> Badz jeszcze inne jakie dostane w sklepach - tak do 400 zl.
> Problem jest mianowicie taki, ze w HP 3820 mialem gigantyczne pojemniki -
> 40 ml czarnego :D, a w tych nowszych ponoc jakies male buble wkladaja i to
> ponoc nie mozna napelniac ?! Ktora zatem jest "pojemna" ?
W najnowszych modelach widziałem tylko te małe pojemniji. Ale może
wszystkich modeli nie widziałem

> PS
> Nie orientujecie sie na co obecnie serwis hp wymienia zepsute 3820'ki ?
> Padla i chcialbym wiedziecz czego sie spodziewac
A nie da jej się samemu zrobić ? Rozebrać, przeczyścić, nasmarować ?
Chyba że to coś poważniejszego

--
********* Pozdrawiam KILER *********