Re: pilne pytanie!!!!

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:00:20 MET

Użytkownik "Krogulec" <slipko1_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam!!!
> mam plyte ; MS6156 / wersja , 2.1 BX
> oprocz tego dysk 10MB. ale sie konczy, chce jutro kupic cos
> na gieldzie, mysle o 40 GB, mam pytanie??? czy ta plyta
> mi to obsluzy???? czy nie wywale kase w bloto????
> prosze o pilna odpowiedz!!!
> pozdro...Krogulec

Nawet jesli plyta nie obsluzy to dysk w calosci jest widziany w systemie
operacyjnym - mialem dysk ktory widnial w BIOS jako 4gb a w systemie mial 8
GB :-) czyli komplet . Najwyzej bedziesz musial ustawic zworke na dysku na
"Cable select" - jest to ustawienie wlasnie w przyp. plyt nieobslugujacych
dyskow pow. 8 GB. Czy Ty napisales ze masz dysk 10 MB a nie przypadkiem
10GB ??? Coz to za zabytkowy by byl sprzet :-) jesli 10 MB to nie wiem ,
jesli masz teraz 10 GB - to 40 i wiecej pojda na 100% ! Tak wiadomo ze plyta
obsluguje dyski pow. 8 GB !