Re: radiator NB @ a7v333 = problem?

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 18:57:01 MET

In news:bu9g80$aaj$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Mato <mato@_nospam_alpha.net.pl> typed:
> montaż blok w kompie. Dzisiaj wieczorem rozbieram całego kompa i
> dobieram się do radiatora na NB i tu pierwszy ZONK ! po zdjęciu
> mocowania (kołki ze sprężynkami) radiator nie chce się ruszyć !
> Stwierdziłem, że radiator jest osadzony na kleju.

    Najprościej/najszybciej jak dla mnie to odpalić na jakiś czas komputer
tak aby NB się nagrzał. Jak już się nagrzeje, to wyłączamy komputer (z
prądu, nie tylko przycisk) i szybko (żeby nam radiator nie ostygł) próbujemy
go "ukręcić", tzn, żadnego rwania itp, tylko kręcimy nim. Powinno się udać
przy odrobinie siły. Przestrzegam aby włożyć w to dużo wyczucia. Czasami
klej całkiem mocno trzyma i trzeba włożyć dużo siły, a jak już klej nagle
póści to ręka może nam gdzieś odskoczyć robiąc krzywdę sobie lub mobo.

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto_at_o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@202Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #