radiator NB @ a7v333 = problem?

Autor: Mato (mato_at__nospam_alpha.net.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 21:04:47 MET

Od niedawna jestem użytkownikiem WC w swoim kompie oczywiście :) Kilka dni
temu otrzymałem blok wodny na Nothbridge dla mojego Asus A7V333. Nadszedł
weekend i nadeszła od dawna wyczekiwana chwila - montaż blok w kompie.
Dzisiaj wieczorem rozbieram całego kompa i dobieram się do radiatora na NB i
tu pierwszy ZONK ! po zdjęciu mocowania (kołki ze sprężynkami) radiator nie
chce się ruszyć ! Stwierdziłem, że radiator jest osadzony na kleju. Wiem, że
zabiegi ściągania przyklejonych radiatorów są przeprowadzane. Ja jednak
nigdy tego wcześniej nie robiłem. Przeglądałem archiwum grupy, znalazłem
wprawdzie jakieś info w sprawie radiatorów na GPU a nie znalazłem nic na
temat płyt głównych więc mam ogromną prośbę dla grupowiczów o szczegółowe
przedstawienie mi tego procesu !