Re: Duron Applebred i odblokowanie cache'u

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 19:03:15 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Maciej Wójcik napisał:

> I we wszystkich cache dzialal ok?

Nie do końca... Jeden procek należy do mnie i działa ok. Jednak po
pewnym czasie od odblokowania grafit przestał działać(najprawdopdobniej
coś sie przerwało) i komputer stał sie potwornie niestabilny. Jednak po
poprawieniu ołówka jest już wszystko w porządku.

Drugi procesor po odblokowaniu też działa ok, ale po pewnym czasie sie
zaczęło wywalać. Wtedy wymazałem ołówek i wszystko zaczęło dobrze
chodzić. Najprawdopodobniej i tutaj trzeba by było poprawić ołówek, ale
to nie moj procesor i nie chce mi sie za każdym razem jeździć i
poprawiać jak coś sie zwali.

Trzeci tak samo jak drugi. Po pewnym czasie procesor przestał wstawać.
wymazałem ołówek i było już ok.

Mimo wszystko uważam, że te problemy to tylko i wyłącznie wina
nietrwałości grafitu (co potwierdziło sie przy moim procesorze)

Wszystkie trzy procesory bezpośrednio po odblokowaniu przechodziły
testy prime95. Nie wywalał żadnych błędów

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Durathlon 2000MHz (10x200)