Re: karta graficzna

Autor: Marek (viking111_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:55:17 MET

Użytkownik "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Pierwsza rzecz, która mi się nasuwa - przetestuj pamięci programem
> Memtest86. Stabilność systemu Prime95. Jak sądze zasilacz masz
> standardowy (Codegen/Impet lub coś podobnego tak?). Sprawdź ile W prądu
> daje ten zasilacz tak naprawdę. Mam wrażenie, że to wcale nie jest wina
> karty... Przy obciążeniu zasilacza takimi komponentami (sam Athlon to
> 60W - a słabej jakości zasilacz daje około 150-180W - dolicz grafikę -
> 30, płytę - 30, napędy - 40, pamięci..., dźwiękówkę..) - mam wrażenie,
> że działa na granicy swej wydajności. Ewentualnie podaj odczyty BIOS-u
> [...]
A więc:
Memtest v3.0 znalazł 7 błędów (failing address: 0000830c820 oraz
0000ab08820). To bardzo źle?
Prime95 - przetestowałem kawałek, no chyba normalnie już mi się nie chciało
czekać do końca ale jeśli ma sprawdzać stabilnośc systemu to jest raczej
stabilny. Chodzi 24/7 i nie zdarzyło się żeby się zawiesił sam lub
zresetował sam. Zapomniałem wspomnieć że w komputerze jest jeszcze sieciówka
i czasami skaner usb zasilany przez usb :)

Odczyty z biosu:
vcore = 1,6
vdd = 3,25
vcc3 = 3,22