Re: Jak to wypalic...?

Autor: Damianin (damianin_usun_to__at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:41:10 MET


Użytkownik DJ napisał:

> Witam,
>
> Sorry że byc moze jest to NTG, ale nie wiedzialem gdzie z tym pojsc.
> Ściagnalem z internetu grę w nastepujących plikach:
>
> Unreal 2 - The Awekening CD1.ccd 772B
> Unreal 2 - The Awekening CD1.cue 92B
> Unreal 2 - The Awekening CD1.img 745MB
> Unreal 2 - The Awekening CD1.sub 30,4MB
>
> druga plytka:
>
> Unreal 2 - The Awekening CD2.ccd 772B
> Unreal 2 - The Awekening CD2.cue 92B
> Unreal 2 - The Awekening CD2.img 725MB
> Unreal 2 - The Awekening CD2.sub 29,6MB
>
> Jakie plytki zastosować do wypalania (700MB czy 800MB) oraz po co są pliki
> *.ccd i *.sub? Czy wystarczy użyć pliku obrazu .cue żeby poprawnie wypalić
> plik *.img (tak jak z plikiem *.bin) czy trzeba zastosować inną metodę?
>
> Pozdrawiam
>
>
>
wystarcza 700ki, wystarczy użyć pliku obrazu .cue.

-- 
Pozdrawiam
Damian.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 12:54:45 MET DST