Re: Radeon 9200 + TV

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 11:30:02 MET

Użytkownik "MrRoger" <mrroger_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów;
>
> Zwracam sie do was z pytaniem które znalazłem w pomocy karty Radeon 9200
> 128/128. Jest tam napisane, że podłączenie go do TV może być przez
> zastosowanie dwóch rodzaji kabli:
> - Commposite i S-Video
>
> Czy mógłbym otrzymać odpowiedź czym sie różnia te kable? Jak jest z
> jakością dźwięku i obrazu, jak jest z ceną i najważniejsze- jak te kable
> wyglądają. Wiem jak wygląda chyba S-Video ale ten drugi to pojęcia nie
> mam. Porsze o odpowiedzi na powyższe pytania i jakieś może linki do zdjęć
> tych kabelków razem z wtykami.

1) Kable różnią się tym, czym np. kabel LPT od drukarki od kabla od myszki
:-)),
    czyli: budową, złączami, ilością żył, ogólnie wszystkim....
2) W kablu SVideo informacja o kolorze przesyłana jest osobnym kabelkiem,
dlatego
    obraz z tego wyjścia "powinien" mieć lepszą jakość."powinien" - oznacza:
zależy jaki telewizor
3) Jakość dźwięku nie ma tu nic do rzeczy, ponieważ te kable nie przenoszą
dźwięku....
4) zobacz na:
http://www.divx.pl/forum/viewtopic.php?t=6525

ax