Re: Karta sieciowa Genius GE2500 III SE - gdzie mogę znaleźć do niej sterowniki dla Win98 ?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 10:51:00 MET

Tomek 'Tommy' Dębiński claimed:
> W windzie instaluje sie ona jak Realtek RTL8029 Ethernet Adapter and Compatibles
> i przez to np. brak zakladki "zaawansowane" w jej wlasciwosciach
> w Menedzerze Urzedzen (mam tylko ogolne, sterownik, zasoby).

Jak się instaluje to znaczy że sterownik został znaleziony, prawda? Po
co Ci te "zaawansowane" ?

> W zwiazku z tym bardzo prosze o pomoc.
> Czy ktos wie lub ma sterownikow pod winde 98 do karty sieciowej
> Genius GE2500 III SE ?

To jest realtek 8029, jedna z najpopularniejszych kart sieciowych,
windows 98 ma do niej sterownik, sam ją wykrywa i nie ma dla niego
znaczenia że na pudełku napisane jest Genius.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
One of these days, I'm going to spin, and spin, and spin