Karta sieciowa Genius GE2500 III SE - gdzie mogę znaleźć do niej sterowniki dla Win98 ?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_SKASUJ.TO.poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 10:34:17 MET

Dostalem taka karte siciowa od kumpla jakis czas temu.
Niestety nie mial on do niej ani sterownikow ani manual'a :(

Karta jest na szynie PCI.
Szukalem w sieci do niej sterownikow pod winde 98, ale niestety nic
nie udalo mi sie znalezc :(

W windzie instaluje sie ona jak Realtek RTL8029 Ethernet Adapter and Compatibles
i przez to np. brak zakladki "zaawansowane" w jej wlasciwosciach
w Menedzerze Urzedzen (mam tylko ogolne, sterownik, zasoby).

W zwiazku z tym bardzo prosze o pomoc.
Czy ktos wie lub ma sterownikow pod winde 98 do karty sieciowej
Genius GE2500 III SE ?

Pozdrawiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_SKASUJ.TO.poczta.onet.pl