Re: Karta sieciowa Genius GE2500 III SE - gdzie mogę znaleźć do niej sterowniki dla Win98 ?

Autor: woocash (chewbacca_at_NO.SPAM.interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 22:31:27 MET

Użytkownik Tomek 'Tommy' Dębiński napisał:
> Dostalem taka karte siciowa od kumpla jakis czas temu.
> Niestety nie mial on do niej ani sterownikow ani manual'a :(
>
> Karta jest na szynie PCI.
> Szukalem w sieci do niej sterownikow pod winde 98, ale niestety nic
> nie udalo mi sie znalezc :(
>
> W windzie instaluje sie ona jak Realtek RTL8029 Ethernet Adapter and Compatibles
> i przez to np. brak zakladki "zaawansowane" w jej wlasciwosciach
> w Menedzerze Urzedzen (mam tylko ogolne, sterownik, zasoby).
>
> W zwiazku z tym bardzo prosze o pomoc.
> Czy ktos wie lub ma sterownikow pod winde 98 do karty sieciowej
> [...]

pamiętam, że ze 3-4 lata temu też miałem wielki problem z tą kartą pod
Win98 - sieć niby chodziła ale beznadziejnie wolno albo jeszcze gorzej.

Teraz w kompie z WinXP karta śmiga bez zarzutu automagicznie
wykonfigurowana przez system

złap mnie na GG[177963] to ci wyślę sterowniki pod ósemki...

--
pozdrawiam,
Woocash