Re: Jakie wybrać komponenty?

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 22:23:53 MET

        Witam Grupę, witam Ciebie, GLide! :-)
        Piszesz elaborat na 47 linii, a starczyłoby:

> Mialem na mysli roznice miedzy ATX a mATX :-) Czasem trudno wsadzic
> ATX plyte w malutka obudowe np slim :-)

Arghhh... Zapomniałem o tych płytach. X-) Fakt. Nie, obudowa ma być
pojemna.

> Z uwaga - te tansze nie maja takich zasialczy ja te drozsze modecomy.

Czyli ile wydać na takiego ModeComa? Bo ten "nasz" sklepik, na którego
ofercie bazuje nasz wirtualny jeszcze składak, przy budach ModeComa ma
tylko jakieś idiotyczne nazwy, typu "Rainbow", "Nice", "Magic",
"Feel", "Prostation" (z tego zaliczyliśmy ROTFLa), "Fine", "Winner"
czy "Digital". Nie ma nawet wzmianki o *mocy* zasilacza, nie mówiąc o
producencie (Może "Feel" to Feel, choć niekoniecznie - a reszta?).

> Samsungi najgorsze nie sa, ale IMO w podobnych cenach te Hyundaye
> oferuja lepsze mozliwosci. Generalnie na monitorze nie nalezy
> oszczedzac - chyba ze masz patent na nowe oczy.

IMHO jeśli idzie na 100 Hz to już oczom rybka - no może prawie, ale
tragedii żadnych nie ma. Pozostaje promieniowanie, ale ono IIRC
szkodzi bardziej na cały organizm, niż konkretnie na oczy.

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>
<>        Marsjanin.       <>