Re: Jakie wybrać komponenty?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 03:15:43 MET

On Mon, 12 Jan 2004 15:41:04 +0100, Marsjanin
<01.2004.usenet_at_marsjanin.tk> wrote:

> Khm, proszę? Jak to *może* być ATX? No chyba, że jeszcze są płyty
>AT w sprzedaży, albo ten skrót znaczy tu coś innego? X-] Mała. Nie
>musi być mała, obudowa będzie hmm, no, zwykła, ale raczej duża
>(4×5,25"). MoBo ma być tania a dobra (żeby nie było np. syfu ze
>sterami albo konfliktów po dołożeniu drugiej karty dźwiękowej).
Mialem na mysli roznice miedzy ATX a mATX :-) Czasem trudno wsadzic
ATX plyte w malutka obudowe np slim :-)
Ja do drugiego kompa do ogladnia "divixow i takich tam dupreli"
kupilem obudowe slim i zintegrowan plyte mATX do tego niskoprofilowa
grafike z tv-outem. Zmiesc w takiej budzie "duza plyte" :-)

> [...]
>jakiegoś Quake'a odpali, ale niezobowiązująco... ;-) Ekran musi być
>duży (17"), by zmieścić np. wave'y albo sporą stronę maczkiem. Muzyka
>musi za to hulać. Ale nie może być takich jaj, że np. odświeżenie
>widoku wave'ów (np. next screen) w edytorze spowoduje zacięcie
>odtwarzania muzyki. Musi tez hulac na niej DVD, no i DivX
>pewnie tez. Zakładaliśmy, że starczy zintegrowana. Może
>zamiast oddzielnej karty graficznej, dodać więcej RAMu na mobo? Czy to
>mija się z celem (np. przepustowość RAMu zdławiona przez grafikę)???
Nie powinno byc tak zle ale ramu nigdy za duzo :-) poza tym jesli juz
decydujesz sie na K7S8XE to ona nie ma wbudowanej grafiki
http://www.asrock.com/product/product_k7s8xe+.htm
wbudawana ma mATXowa K7VM4
http://www.asrock.com/product/product_k7vm4.htm
mala i zintegrowana - miesci sie w malej i porecznej budzie ;-) np.
http://www.modecom.pl/produkt.php?435

> LOL, znam to... Już mam kilka opinii o ModeComie - chyba na to się
>zdecyduję.
Z uwaga - te tansze nie maja takich zasialczy ja te drozsze modecomy.

> Podobno Szajsung. Byleby gwarancja była długa... ;-) Wyszliśmy z
>założenia, że lepiej gorszy, ale większy.
Czyli jak to powiedzial kilka minut temu o GF5200 ultima moj znajomy
tanie, dobre g.... ;-)
Samsungi najgorsze nie sa, ale IMO w podobnych cenach te Hyundaye
oferuja lepsze mozliwosci. Generalnie na monitorze nie nalezy
oszczedzac - chyba ze masz patent na nowe oczy.

Pozdrawiam
GLide