Re: MMX Co to jest?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:34:59 MET

Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Być może Virge to już nie było 8514/a, nigdy Virge nie miałem. Zapewne
> ciężko było doki znaleźć (o ile w ogóle).

no wlasnie zaczalem sie zastanawiac, o co mi tak do konca chodzilo.
virge bodajze zrywal z tradycyjnymi portami 8514/a, i dawal sie dotykac
tylko przez obszar pamieci... bodajze to mi sie wrylo w pamiec.

> A o tym nie wiedziałem. No ale to dość zgrabnie wyjaśnia różnice w
> bitblitach.

jak widac juz wtedy byly takie rozne m64 (m32 w sumie) i wersje se.
imho to byl niezly kant, ludzie wydawali pieniadze na te 64, a tutaj taki
numer. chyba wszystkie karty tego okresu mialy taka organizacje (na pewno
tez cirrus logic 5434 - alpine to sie zwalo?)

> Hehe... Mam jeszcze Voodoo1 (Diamond Monster). Ale to, to już chyba nawet
> 'na wszelki wypadek' nie pomoże ;)

jak mocno przycisnie, tez sie nada :)

pozdrawiam,
shadow