Re: MMX Co to jest?

Autor: Marcin Witek (NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:13:44 MET

Tomasz Potega wrote:

> no wiem, mam po prostu kiepskie wspomnienia. inna sprawa, ze w moich
> wspomnieniach laczy sie to z probami dobrania sie do virge, ktorego jesli
> dobrze pamietam programowalo sie juz inaczej (chyba tylko mmio).

Być może Virge to już nie było 8514/a, nigdy Virge nie miałem. Zapewne
ciężko było doki znaleźć (o ile w ogóle).

> ile sprzedano tych kart "64 BITY" z 1mb i cieta przez to szyna ;)

A o tym nie wiedziałem. No ale to dość zgrabnie wyjaśnia różnice w
bitblitach.

> no z tego wniosek, ze jakby po domach pochodzic, to by sie troche tych
> s3 znalazlo :)

Hehe... Mam jeszcze Voodoo1 (Diamond Monster). Ale to, to już chyba nawet
'na wszelki wypadek' nie pomoże ;)

Wit