Re: wentylator w radeonie

Autor: marcin (bartleby_at_nospam_gazeta.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:37:45 MET

> Jeżeli mieszkasz we Wrocławiu, to czy mógłbyś podać mi adres serwisu gdzie
będą
> ogli "naprawić" mi tak wentylator za kwotę mniejszą niż cena nowego
Radeona? :)

> Jestem w tym mieście od dokladnie 2tyg i nie znam jeszcze zbyt wielu
miejsc.

Ja tez tu nowy , nie slychac ze z Pruszkowa ? hehe :) Oddawalem do naprawy
cdrom i cos tam jeszcze na placu Grunwaldzkim , na rogu stoi cos jak by
wiezowiec a na dole wiezowca ( z uliyc po schodkach na gore ) jest taki jak
by pasaz ze sklepami i tam jest sklep z komorkami i kompami , tam mi malo
liczyli za te naprawy wiec mysle ze z grafa tez sobie poradza.

marcin