Re: MMX Co to jest?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 12:36:09 MET

Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Nie przesadzajmy ;). Do dzisiaj mam soft który kiedyś wygenerowałem a który
> benchmarkuje hardware S3 (testowane na S3Trio64V+). Jakby ktoś chciał
> porównywać z dzisiejszymi sprzętami:

no wiem, mam po prostu kiepskie wspomnienia. inna sprawa, ze w moich
wspomnieniach laczy sie to z probami dobrania sie do virge, ktorego jesli
dobrze pamietam programowalo sie juz inaczej (chyba tylko mmio).

> Interesujące jest porównanie do karty z 1 MB [ciach]
> Jak widać BitBlt nawet dwa razy szybciej.

ile sprzedano tych kart "64 BITY" z 1mb i cieta przez to szyna ;)

> S3Trio64V+, trzymam na 'wszelki wypadek' ;)

no z tego wniosek, ze jakby po domach pochodzic, to by sie troche tych
s3 znalazlo :)

pozdrawiam,
shadow