Re: Arctic Cooling - co sadzicie?

Autor: mishka (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 14:55:39 MET

Zbyszek wrote:

> Nie, wiem jak piszczy plyta, a to jest gwizd wentylatora - z silniczka, i
> jest takie charakterystyczne przejscie jak startuje.

Ok, ale to i tak trochę dziwne.
mój cooler (Arctic) w tym stanie nie wydaje żadnych dźwięków.
a swoją drogą to nawet jak już wystartuje to początkowo kręci się z
szybkością poniżej zakresu detekcji obrotów.

przytaczam to bo ja byłem zdziwiony strasznie - włączam a tu pisk (Fan
Fail) - patrzę nie kręci się.
zdziwiło mnie też, że nawet jak już ruszył to fan fail piszczał (<600
obr) - dopiero jak się rozbujał do większych obrotów to przestał piszczeć.

pozdrawiam
mishka