Re: pł. główna Abit KV7 - opinie

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 11:41:13 MET

> to sie zdziwisz ale wydajniejsze jest MSI KT6 Delta
> najwydajniejsze :-P
---------------
MSI?????
no coz, pozyjemy zobaczymy, oby nie bylo z nia tak jak z slynna K7T Pro
(niewiem czy chociaz 1/10 ze sprzedanych 3 lata temu jest jeszcze sprawna).
Za czesto plyty rej firmy goszcza u mnie w serwisie abym mogl miec pozytywne
o nich zdanie. A MSI KT6 Delta na dziszejsze standarty to demonem predkosci
nie jest.

> jak cos co ma porownywalny dzwiek do "szumblastera" moze byc dobre
---------------
pokaz mi wiec lepszy zintegrowany na plycie dzwiek.
------------------

> nie ma takich plyt - bo gdyby byly ich producent stalby sie monopolista
:-P
> nie wiem jak ciasna plyta z kiepsko rozplanowanym ukladem gniazdek/zlaczy
> moze byc idealna
uklad zlacz jest idealny do praktycznego i ladnego rozplanowania polaczen.
Tasmy dyskow i fdd po zlozeniu wszystkiego do kupy sa praktycznie
niewidoczne i nie utrudniaja cyrkulacji powietrz w obudowie. Dla mnie
rewelka.
A ztym monopolem to przesadziles, jest idealna pod AMD i kazdemu ja polecam,
ale z czasem pojawia sie jeszcze lepsze i jeszcze lepsze ( no i te gorsze i
jeszcze gorsze :) )

pzdr
Bogdan