Re: notebook

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 10:45:52 MET

Użytkownik "robak" <qwerty2robak_at_qwertyinteria.pl> napisał w wiadomości
> Szukam w notebooka do ok. 4.5k pln.
>
> Moje wymagania:
> _kompatybilnosc z Linuxami_
>
> dysk >= 40GB
> pamiec min. 256 z mozliwoscia rozbudowy
> proc. >= 1.5 GHz
>
> Moze ktos cos polecic ?
> --
> robak
> (odpowiadajac na priv usun podwojne qwerty z adresu)

Zalezy do jakich celow. Jesli "mobilny administrator" to powinien byc lekki.
Jesli waga nie gra roli to w dobrej obudowie - Panasonic ma Super patent ,
te magnezowki sa takie lekkie !
    Prawie kazda obena dystrybucja jest kompatybilna z Notebookami ( no
zalezy co rozumiemy przez kompatybilnosc) - zawsze na poczatku startu Lina
startuje modul wykrywania kart PCMCIA ( mi tydzien zajelo zainstalowanie
sieciowki PCMCIA ) , rowniez X'y radza sobie wysmienicie z rozpoznawaniem
mobilnych kart graficznych ( win 98 se sobie nie poradzil :) ) 128 MB ramu
w zupelnosci wystarczy na kazdego linucha ( rowniez z X ami albo jakims TWM
'em ). Ja zaluje ze nie jest moj lzejszy ( 3,7 kg). Jesli nie bedziesz
uzywal Laptopa jako stacji roboczej to 5 GB w pelni wystarcza na wszytkie
administracyjno-analizujace softy , oraz na instalacje dwusystemowa ( Xp +
Aurox 9.1 ).
Notebook ktory baaaaardzo mi sie spodobal ( nie stac mnie :( ) :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20009795 marzenie :) dla "duzo
chodzacych po dachach adminow " :))))

Krzych