Re: Radeon 9100 i Athlon 1800 a wydajność

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 02:27:39 MET

Niejaki(a): Norbert z adresu <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał(a):

> Pokaz mi gry potrzebujace wiecej niz 64MB
> Na palcach jednej reki mozna je policzyc.
> a ram 128 czy 64... przyrost widoczny predkosci 0d 0,5 do 3 procent
[...]
Tak się składa, że ja w taką grę gram 90% czasu. Pozostałe gry, w jakie
gram to takie, które nie wymagają nawet akceleracji 3D.

Hint: http://www.americasarmy.com

Czytaj tez post, który przed chwilą napisałem.

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz