Re: Arctic Cooling - co sadzicie?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 02:08:14 MET

"Fazi" <fazilog_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Zamierzam zakupic wentylatorki Arctic Cooling - Fan Pro Termal Control
> (8x8cm) i zamienic rozne wynalazki typu Manhattan, Ever itp zamontowane w
> moim komputerze na te wlasnie wentylatorki. Chodzi generalnie o cene i
> cichosc pracy... Czy jest to dobry wybor bo planuje wymienic wszystkie 4
> duze wentylatorki w mojej obudowie big tower...
> pozdrawiam
> Fazi

Polecam, wogole ich nie slychac, tez wstawilem sobie 4 takie do obudowy, i
jedyny wentylator jaki slychac, to zasilacz chiefteca (na procku zalman
ustawiony na minimum tez jest bezglosny) ;)
Jedyny mankament, to jak otworze okno i komp wciagnie lyk mroznego
powietrza, to zaczynaja piszczec (pewnie dostaja za niskie napiecie), tak
samo jak jest zimno, i wlaczam komputer, to jeden wentylator przez 5 minut
stoi i piszczy, a pozniej startuje i jest ok. Moze to taki ichni patent, na
zwrocenie uwagi jak sie zatrzymaja.....mnie to tylko irytuje..
A co do ceny, to placilem chyba 19zl na allegro (nie lubie tego burdelu, ale
sprzedawala to firma, wiec sie przelamalem i nie zaluje).

pzdr
Zbyszek