Re: Mysz optyczna pytanie....

Autor: . (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 00:41:08 MET

> Tak? To spróbuj na np. na lustrze.
> To jak najbardziej normalny objaw.

no z tym absolutnie na wszystkim to trochę pojechałem,
ale nie przesadzajmy też w drógą stronę - sprawna mysz optyczna powinna
działać na każdej podkładce - cokolwiek by nie było na niej narysowane
przynajmniej moja działa - na każdej podkładce równie dobże jak na
gazecie czy blacie stołu

dlatego mysz która działa jak na opisie na początku wątku jest uszkodzona:

> Jedne mniej inne więcej, ale każda jest
> wrażliwa na zmiany barw. Tu nie ma kulki,
> która jest "ślepa" na barwy tylko coś w rodzaju
> kamery odzytującej ruch myszy ze światła odbitego
> od powierzchni.

tak ale kamery monochromatycznej - absolutnie nie wrażliwej na barwę -
zatem mysz optyczna jest również ślepa na barwy
jest za to wrażliwa na faktórę materiału po którym się porusza

> Wniosek, najepsza jest jednobarwna
> podkładka lub nic, jeżeli powierzchnia biurka jest
> w miarę jednobarwna i matowa.

Nie jednobarwna, tylko o identycznej faktórze na całej powierzchni.

   .