Re: Mysz optyczna pytanie....

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 23:31:13 MET

Użytkownik "mishka" <mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco> napisał w
wiadomości news:bu6u24$297$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> Wydaje mi się, że to nie są normalne objawy. Powinnaś reklamować.
> Z moich doświadczeń z tymi myszami wynika że powinny działać absolutni
> na wszystkim. Przynajmniej moja własna działa bez problemu na czymkolwiek.

Tak? To spróbuj na np. na lustrze.
To jak najbardziej normalny objaw.
Jedne mniej inne więcej, ale każda jest
wrażliwa na zmiany barw. Tu nie ma kulki,
która jest "ślepa" na barwy tylko coś w rodzaju
kamery odzytującej ruch myszy ze światła odbitego
od powierzchni. Wniosek, najepsza jest jednobarwna
podkładka lub nic, jeżeli powierzchnia biurka jest
w miarę jednobarwna i matowa.