Re: Sygnatury

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 18:23:25 MET

W artykule news:bu5orf$1s65$1_at_mamut.aster.pl,
niejaki(a): racjonalista z adresu <pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl>
napisał(a):

> No i wyszlo szydlo z worka.
> Im racja trudniejsza do obronienia tym wiecej prostactwa.
> Po pierwsze nie kole w oczy mnie twoj sprzet, bo mam lepszy, tylko fakt
> ze sie z nim obnosisz (co po tej wypowiedzi jest juz zupelnie
> oczywiste).
> Po drugie nie mam modemu.
> Po trzecie pod choinke dostalem sweter i ksiazke.
> Sledzilem ten watek i byl nawet moment, ze mialem pewne watpliwosci,
> moze te sygnaturki nie sa zupelnie bez sensu, moze troche racji oni
> maja. Teraz watpliwosci juz nie ma.

To je do worka schowaj bo sobie krzywde zrobisz.
A o prostactwie mi nie pisz bo ja poprostu mam juz dosyc postow o sigach
ktore kazdy normalny uzytkownik grupy wie ze sluza do info w razie pomocy
np a nie do chwalenia sie.
Skoro masz leprzy sprzet to gratuluje. Mnie to w oczy nie kole i potrafie
sie cieszyc czyims szczesciem ze ma cos dobrego. A szkoda ze w naszym
kraju przewaza mentalnosc ze sam nie mam do dowale temu co ma.
To ze uzywam siga jest normalne na grupie. Jak bym mial 5 letni komputer
to jego mialbym w sigu. Ciekawe dlaczego zawsze sie ktos przyczepi do siga
dobrej maszyny a nie do D600 itd. Nie zastanawiales sie nad tym?
A posta napisalem taki jak napisalem bo mi juz nerwy puszczaja od tej
ludzkiej zawisci.
Nie dosc ze na grupie sie czesto trafiaja matoly ktore tylko by zaistniec
na moment na grupie pisza o sigach bo nic wiecej do powiedzenia nie maja.
Ja pod choinke sprawilem sobie komputer ktory chcialem miec i zbieralem na
to ladnych pare lat. Mam teraz od jakichs wariatow wysluchiwac głupich
tekstow tylko dlatego ze spelnilem swoje marzenie ? Sprawilem sobie taki
prezent sam za swoje pieniadze wiec nikomu nic do tego.
A pod choinke dostalem portfel i duzo duzo rodzinnego ciepła. I były to
dla mnie wystarczające i super prezenty.
Skoro dalej twierdzisz ze juz nie masz watpliwosci i uwazasz ze zwykly sig
na tematycznej grupie jest niby chwaleniem sie to dyskusje uwazam za
zbyteczna.
Wszystkiego dobrego w nowym roku.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********