Re: Sygnatury

Autor: racjonalista (pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 11:08:46 MET

Użytkownik "Norbert"

> Qrde...jakos mnie dziwi ze znowu moj sig cytowany...
> Ludzie..jak nie wiecie poco to jest to idzcie do dom.
> A jak kogos w oczy kole to nie moja brocha.
> Czy naprawde trzeba byc wulgarnym zeby cos dotarlo do kogos.
> Zreszta do wielu juz nic nie dotrze...to poprostu zawistny styl bycia
> niestety i leczyc sie trzeba.
> Kole kogos w oczy ze ja mam a on nie ?
> Jak inni mieli ja nie mialem i nikogo nie obrazalem , nie kolilo mnie w
> oczy...
> Jak ktos dalej nie kuma niech idzie na grupe np samochodowa..90% podaje
> [...]

No i wyszlo szydlo z worka.
Im racja trudniejsza do obronienia tym wiecej prostactwa.
Po pierwsze nie kole w oczy mnie twoj sprzet, bo mam lepszy, tylko fakt ze
sie z nim obnosisz (co po tej wypowiedzi jest juz zupelnie oczywiste).
Po drugie nie mam modemu.
Po trzecie pod choinke dostalem sweter i ksiazke.
Sledzilem ten watek i byl nawet moment, ze mialem pewne watpliwosci, moze te
sygnaturki nie sa zupelnie bez sensu, moze troche racji oni maja. Teraz
watpliwosci juz nie ma.

--
sciskam prawice,
Paweł