nie znajduje mi cd-romu

Autor: Seba (progman_at_o2.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 19:47:32 MET

witam!
jestem nowy na grupie, właściwie do maniaków komputera nie należe ale jest
mi bardzo potrzebny.
otóż mam problem, od pewnego czasu, a właściwie wczoraj system nie wykrywa
mi moich dwóch cd-romów (jeden to nagrywarka), nie wiem dlaczego tak się
dzieje, mój znajomy, z zawodu informatyk, mną trochę kierował przez gg i
stwierdził, że w biosie wykrywa mi oba, więc powinno być dobrze podłączone,
stwierdził również, że najprawdopodobniej sterowniki siadły, mam windows 98,
sterowniki mam zamiar szukać w necie, bo przeciez z płyty nie zainstaluje
:)). Czy możecie coś poradzić w tej sprawie ?

seba