Problemy z naagrywarka Teaca WCD-55SC

Autor: tramal (tramal_at_interia.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 19:44:27 MET

Witam,
Mam nastepujacy problem. Padla mi nagrywarka Teaca WCD-55C
(zainstalowany Nero 5.x). Dostalem nowa nagrywarke, do ktorych
dolaczone Nero 6. Wgralem ta wersje i zaczynaja sie schody .
Nagrywarka pieknie chodzi do momentu zapisywania lead-in i
lead-out, kiedy to buffer zostanie oprozniony, a program wiesza sie
(pomaga tylko twardy reset). Dzieje sie tak zarowno pod
Win 98 jak i Win XP. Aktualizacja Nero nie odniosla skutku.
Aspi zostalo uaktualnione.

Pozostale info: System win 98/win xp, matrox 450 DH, 512 Mb RAMu, HDD
Seagate 60 Mb i IBM
Nagrywarka podlaczona na drugim kanale jako Master.

Nie jestem przekonany w 100%, ze jest to sprawa sprzetu a nie
oprogramowanie, ale poniewaz wszystko funkcjonawalo OK, to wysylama
ante grupa.
dzieki
kb