Re: Ukruszony rdzen procesora

Autor: _at_r2r
Data: Thu 15 Jan 2004 - 12:13:11 MET

"Robert_" <robi66_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>W zwiazku z tym ze nie bardzo znam sie na handlu uzywanymi
>czesciami prosze o porade czy warto takie czesci kupowac i
>czy te ukruszenia to efekty krecenia czy fizolskiego montazu
>coolera. Czy ukruszony rdzen oznacza zawsze jakies felery w
>dzialaniu procesora.

Nie kupuj ukruszonego procesora, nawet jak działa.
Ja mam Athlona 1200 który ma naprawde dosyć mocno nadkruszony rdzeń, a
działa stabilnie jak skała :). Zdaje sobie jednak sprawe z tego, że kazde
zdjęcie wentylatora (nawet najbardziej delikatne ) może zakonczyć jego
żywot.

Kiedyś ukruszyłem też durona. Ukruszenie było naprawde minimalne, niemal
niewidoczne gołym okiem. Procek w ogole sie nie odpalał, trup.

Ukruszenie to efekt nieumiejętnego zakładania chłodzenia ;).
Ja mam takiego killera - wentylator o kształcie sławnego goldenorba ;).
Ma juz 2 procki na sumieniu ;).

Pozdrawiam!

--
<<<<** @r2r  artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>