Re: nowa buda a plastikowe koleczki

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 11:48:36 MET

> Zróbmy tak:
> weź do ręki jakąś płytę główną to pogadamy.
> Ja przejrzałem przed chwilką parę - i wszystkie mają ODSEPAROWANE
> miejsca, w których płyta styka się czy to ze śrubką, czy to z
> *jakąkolwiek podkładką/podpórką*.
> Nie uziemnia się płyty w tak mało wyrafinowany sposób.
Nieprawdaaaaaaaaaaaa!!! jak juz sprawdzasz to sprawdz dokladnie.
Kazde miejsce pod srube jest podlaczone z masa i tylko w ten sposob mozna
tak jak trzeba uziemic komputer, jezli stosuje sie tylko plastikowe
podstawki to jest to totalna amatorszczyzna.

Nie wiez tylko oczom lub serwisom internetowym (nie widomo kto je prowadzi
:) ), sprawdz miernikiem, na dobrej, normalnej plycie wszystkie miejsca pod
podstawki sa ze soba polaczone i polaczone sa z masa (np: masa porty LPT).

Teraz TY przepros :)

Bogdan