Re: DOBRY NASŁUCH

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 11:35:36 MET

Użytkownik "absorb" <czas_ucieka_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakiś dobry mikrofon, który potrafi ściągnąć wszystkie dźwięki
> jednego pomieszczenia? Przy mikrofonach podawane są różne parametry
> (impedancje, megahertz'e, omy..) które niewiele mi mówią. Który parametr
> odpowiada za czułość mikrofonu? A może znacie sposób podłączenia kilku
> mikrofonów do karty muzycznej tak by całe pomieszczenie było dobrze
> podsłuchane (bez konieczności mówienia bezpośrednio do mikrofonu).

No to w takim razie widzę inny problem - sprzężenia
Jeśli wrzucisz czułe mikrofony i zaczniesz gadać do głośników to będzie
niezłe halo. Chyba, że wymyślisz sposób jak wyłączać mikrofony na czas
mówienia przez głośnik. IMHO to powoli podchodzi pod zlecenie dla jakiejś
firmy elektronicznej.

BTW - co to za firma - kołchoz? :-))))