Re: nowa buda a plastikowe koleczki

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 14:06:02 MET

stefe wrote:

> plastik, w jaki sposob ona uziemia plyte.
Zróbmy tak:
weź do ręki jakąś płytę główną to pogadamy.
Ja przejrzałem przed chwilką parę - i wszystkie mają ODSEPAROWANE
miejsca, w których płyta styka się czy to ze śrubką, czy to z
*jakąkolwiek podkładką/podpórką*.
Nie uziemnia się płyty w tak mało wyrafinowany sposób.
Zajrzyj chociażby na http://www.elektroda.pl/serwis/index.html
wyszukaj frazę ATX.
Wczytaj się w specyfikację.

> to prawda, tylko jak uzyjesz tylko plastikowych to za cholere nie
> uziemisz plyty.
Przeproś ;-)

Pozdr.
z.