Re: Sygnatury

Autor: p0li (p0li_at_ANTYSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 00:53:59 MET

"Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> wrote in message

> p0li claimed:
>
> O licytujemy się na wiek ? A nie rozumiemy ironii i grupowych
> meta-dowcipów ? Smutne.

nie musimy się licytować - ty masz tyle - ja mam kilknaście więcej i może
nie łapię już grupowych meta-dowcipów, nie znam na wylot linuxa (ostatnio b.
modne) - zajmuję się zgoła innymi problemami - a w twojej wypoziedzi żednego
emoticona nie widziałem

> Możesz jeśli czujesz się bardziej podniecony. Moja uwaga o tym że 'P4

co ty z tym podnieceniem ?? kompleksy jakieś masz?? normalna wymiana
sprzętu - mój poprzedni trochę stary już był - ja nie podniecam się każdą
nowinką i nie wymieniam klocków co miesiąc - stary komp ma już ze 3,4 lata -
staram się kupić coś mocniejszego żeby znów na parę lat styknęło

> rządzi' dotyczyła tych którzy uważają się za lepszych od innych bo mają
> taki procesor. Śmieszy mnie to do bólu i tyle. Nie negowałem sensu
> posiadania P4, nie uważam że to zły procesor. Uważam że śmieszne jest
> okazywanie innym wyższości z powodu posiadania go.

oj - no to się cieszę że chociaż w tym się zgadzamy - mnie to co prawda nie
śmieszy - traktuję to jako właśnie taką szczeniacką chęć popisania się,
pochwalenia "a ja mam to.., a ja mam tamto..." którą zauważyłem wśród
chłopców w wieku przedszkolnym (syn i jego koledzy)

--
p0li