Re: Sygnatury

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 13:22:55 MET

p0li claimed:
> "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> wrote in message
> nie musimy się licytować - ty masz tyle - ja mam kilknaście więcej i może
> nie łapię już grupowych meta-dowcipów, nie znam na wylot linuxa (ostatnio b.
> modne)

Nieznajomość linuksa to nic złego, każdy używa tego co lubi i
potrzebuje. Ja nie znam windows i się nie wstydzę.

> - zajmuję się zgoła innymi problemami - a w twojej wypoziedzi żednego
> emoticona nie widziałem

Nie chciałem odbierać zabawy tym którzy zastanawiają się co miałem na
myśli. Ale skoro tak, to rzeczywiście - powinien być tam ';-))))))'.

> co ty z tym podnieceniem ?? kompleksy jakieś masz?? normalna wymiana

Kompleksy nie. Śmieszy mnie podnoszenie sobie samooceny sprzętem,
samochodem, butami, komórką itp :)

No. I ja właśnie z tego się śmiałem.

EOT ?

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Those who don't know, talk.  Those who don't talk, know.