Re: Sygnatury

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 23:26:41 MET

p0li claimed:
> "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> wrote in message
> chłopcze - w moim wieku takie sprawy mnie już nie podniecają -
> możesz sobie w ten sposób pogadać z moim synem w przedszkolu

O licytujemy się na wiek ? A nie rozumiemy ironii i grupowych
meta-dowcipów ? Smutne.

> szkoda że nie zwróciłeś uwagi na dalszą część wypowiedzi
> a 2x xeon akurat posiadam - kupiłem sobie do czytania poczty i usenetu - i
> co?
> nie mogę?

Możesz jeśli czujesz się bardziej podniecony. Moja uwaga o tym że 'P4
rządzi' dotyczyła tych którzy uważają się za lepszych od innych bo mają
taki procesor. Śmieszy mnie to do bólu i tyle. Nie negowałem sensu
posiadania P4, nie uważam że to zły procesor. Uważam że śmieszne jest
okazywanie innym wyższości z powodu posiadania go.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Those who don't know, talk.  Those who don't talk, know.