Re: Wydajnosc Kart graficznych w laptopach oraz o samych laptopach

Autor: Ghost (ghost_at_NOSPAMjasna.tarnow.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 21:51:35 MET

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> W Vaio ktorego sobie upatrzylem jest karta, ktora sie zwie: ATI Radeon IGP
> 345M
> Co to za cudo (a raczej shit?) ?
> Pewnie nie ma swojej pamieci i zabierze laptopowi (512 ddr)

Mam HP - Celeron 2.4GHz z taka grafika w 3DMark 2001SE robi mi ok. 1500pkt
Do grania sie to nie nadaje zupelnie niestety. Radze jednak nie kupowac
jakiegos GERICOM czy CA z lepsza grafika. IMHO lepiej zainwestowac w firme i
miec lepszy jakosciowo sprzet, chociaz to tez zalezy do czego ma byc to
uzywane

pozdr.

--
Paweł R. ghost_at_samochody.org