Re: Zakłócenia z sieci energetycznej-czym eliminować ?

Autor: Mateusz (ave7_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 21:53:07 MET

Użytkownik "Sławomir Stępniak" napisał

> Rozważ jeszcze zakup jakiegoś przyzwoitego ( >codegen, >tracer)
> zasilacza o mocy zapewniającej pewien zapas.

No niestety, mój zasilacz to właśnie Codegen. Próbowałem jeszcze egzemplarz
zasilacza o nazwie Ever, ale okazało się, że to taka sama miernota jak
Codegen. Biorąc pod uwagę, że porządna listwa filtrująca kosztuje ok. 60-70
zł. to zakup lepszego zasilacza, np: Modecom 300 W za 110-115 zł. w sklepie,
lub Fortron za 80-90 zł. na Allegro, może się rzeczywiście okazać lepszą
inwestycją.

Pozdrawiam.

Mateusz.