Re: 521 czy 256?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 22:02:00 MET

On Wed, 14 Jan 2004 03:30:21 +0000 (UTC), Łukasz Ledóchowski
<lukled_at_tlen.pl> wrote:

>Faktem jest, że w specyficznych sytuacjach bardziej sie liczy ilość
>pamięci, ale przy obecnym stanie rzeczy 256MB wystarczy do pracy, gier
>i podobnych czynności. Oczywiście przy założeniu dość rozsądnego
>gospodarowania pamięcią... Jeżeli ktoś sie pyta o porównanie to podaje
>odpowiedź dla typowych czynności komputerowych. Obrabianie wielkich
>bitmap nie jest dla mnie typową czynnością:)
hie hie hie ....

Rozumiem, ze kolega jest starymn wyjadaczem i uzywanie XP tez nie jest
dla niego typowa czynnoscia. Fakt ja tezz wole cos innego niz tego
przerosnietego kolorowego potwora ale dla wielu to jedyny system a
IMHO dla niego wlsnie te 256MB to absolutne minium do pracy a mowiac
szczerze to dopiero przy 512MB XP daje sie lubic (zakladajc ze tego
OSa mozna w ogole lubic) ;-)

Pozdrawiam
GLide