Re: Zakłócenia z sieci energetycznej-czym eliminować ?

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 21:06:05 MET

In news:bu18cc$7hb$1_at_atlantis.news.tpi.pl , Mateusz wrote:
> Mam problem jak w temacie, czego efektem jest brak możliwości korzystania
> z wyjścia i wejścia video karty graficznej. Niezależnie od tego czy sygnał
> video jest z karty pobierany, czy do niej dostarczany, zawsze jest on
> mocno zakłócony. Także doprowadzony z zewnątrz sygnał audio jest
> zakłócany. Po podłączeniu komputera przez UPS, wszelkie problemy znikają
> bez śladu. Kłopot w tym, że UPS był pożyczony do przetestowania i musiałem
> go oddać. Teraz zastanawiam się nad kupnem listwy zasilającej wyposażonej
> w dobry układ filtrujący.
[...]

Rozważ jeszcze zakup jakiegoś przyzwoitego ( >codegen, >tracer)
zasilacza o mocy zapewniającej pewien zapas.
Jaka by nie była listwa, filtruje pewien zakres zakłóceń, a jej
jakość ma największe znaczenie dla ochrony przed przepięciami.
Natomiast pewien zakres wolnozmniennych wad napięcia zasilającego
(falowania, przysiady) weźmie na siebie zasilacz, o ile nie
pracuje na granicy wytrzymałości.
No i przyjrzyj się prawidłowości i jakości połączeń "zera" (PE)
w swojej instalacji. No zresztą generalnie - jakość połączeń
w puszkach instalacyjnych.

--
Pzdr.:Sławomir Stępniak:. slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1 (ale bez cyfr)