Re: Notebook

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 15:51:57 MET

"Krzysztof Szatanik"
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> wrote:

> procesorami. Ale nawet gdyby, bol próbuje porównać mobilną wersję P4
> z zwykłym Athlonem XP 2400+ i raczej ciężko w takim znaleźć
> SpeedStep.

AMD ma wersje mobilne Athlonow o czym napisalem. Te sa bardziej
energoszczedne niz P4-M.

> Pozatym, znajdź mi jakiś odpowiednik AMD'ka dla intelowego centrino...
> Powodzenia.

Wspomnialem o Centrino, ale cene nadal odstrasza :/

> AMD jest świetne do zastosowań stacjonarnych (zwłaszcza biorąc
> pod uwagę cenę) ale nikt mi hnie wmówi że intel nie ma absolutnego
> prymatu w zastosowaniach mobilnych swoją platformą centrino deklasując
> wszystkich w okolicy.

Ceny spadna to tak. A tak to jest to nadal _very_ high-end. Wybor
pomiedzy P4-M a Athlonem Mobile nie jest tak oczywisty jak w przypadku
Centrino.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,