Re: Notebook

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 13:41:10 MET

Użytkownik "Krzysztof Szatanik" <

> Do komputerów stacjonarnych - TAK, ale w notebookach tak się akurat
> składa że intel ma o wiele większe doświadczenie co widać po jakości i
> prądożerności procesorów *mobilnych*. No, chyba że chcesz notebooka
> przenośnego zamiast mobilnego.

Witam
Też mnie interesuje takie porównanie, bo jak wiadomo, Centrino jeżeli chodzi
o porównanie z mobile AMD, jest bezkonkurencyjny. Zastanawiam się jak
wypadłoby porównanie P4-M oraz Athlona XP-Mobile. Czy ktoś z grupowiczów
potrafiłby w jakiś wymierny sposób przedstawić (np w %, Watach) jak wygląda
prądożerność tych procesorów. Z tego co patrzyłem w ofercie notebooków z
P4-M oraz Mobile AMD, to średni czas podtrzymania na akumulatorach jest
porównywalny.
Pozdrawiam
Maxx