Re: allegro i laptopy

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 00:28:05 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to we wtorek wieczorem, Kondzio napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> [...] /Wyciętych linii: 25/ o 3D

Na wszystko co wyciąłem mam jedną odpowiedź. Bredzisz!!! Nie wiem po
kiego się uparłeś tego 3D w laptopie? Akurat w laptopach jest to rzecz
zupełnie drugo czy nawet trzeciorzędna. Ważna jest długość pracy na
bateriach i wydajność w ale na pewno nie w grach. Za całokształt o 3D
ROTFL odemnie.

> Polecam laptopy z kartami graficznymi geforce 2 go , geforce 4 go 32
> mb oraz Radeon 8500,9000

To to każdy by polecał. Tylko żeby to jeszcze polecić do laptopa to w
przypadku ATI dodaj przy- lub przedrostek 'MOBILE' bo inaczej twoja
rada to o kant d... potłuc. Raczej bym polecił jak już przy takich
kartach sprawdzić PowerPlay!!!

> Przy kupnie najlepiej zwrocic uwage na matryce przy zawiasach czy
> nie ma pekniec poniewaz jest to najczestsza usterka laptopow co moze
> spowodowac urwaniie sie matrycy / niekontaktowanie itp.

Tak z tym się zgodzę! Popatrzyłbym na wygląd klawiatury, działanie
przycisków. Obejrzał szczególnie dobrze od spodu. Także touchpada. No
i oczywiście jak się sprawa ma z pixelami.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --