Re: allegro i laptopy

Autor: Kondzio (konrado_at_simplusnet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 20:47:08 MET

> napisz jeszcze cos odnosnie laptopow.
> co trzeba czego nie musi byc :-)
>
> pozdr. aXon
>
> ps. moze jakies firmy ? moze jakis model ? (3-4k pln)

Kupilem ostatnio Toshibe Satelite 3000
matryca 14'1

Pentium III 850 mhz
256 ram
20 gb hdd
dvd x4/x32
3xusb
z grafika Geforce 2 go 16 mb ddr tvout
bateria nie trzyma
za 2000 zl to dossc niedrogo jak na allegro
odbieralem osobiscie
Jesli filmy dvd chcesz ogladac z laptopa na tv / projektor to tvout jest
niezbedne
Ale najbardziej jestem zadowolony z tej grafiki jak za ta cene
W 3dmarku 2001 se na default w 1024x768 mam 2000 pkt
Polecam laptopy z kartami graficznymi geforce 2 go , geforce 4 go 32 mb oraz
Radeon 9000
Jak nie bedzie w laptopie dobrej grafiki to procesor nawet 1,7 ghz nie
pomorze w 3d.
Testowalem takiego laptopa z 1,7 ghz i z zintegrowana grafika zabierajaca
ram
mial wynik w 3dmark 2001 se tylko ponad 300 pkt.
Wynika to z zapotrzebowania energetycznego oraz miniaturyzacji i dlatego
wkladaja czesto takie kiepskie grafiki.
Wiec najlepsszy procesor nie pomoze kiepskiej grafice zintegrowanej /
wspoldzilacej ram .
W nizszych rozdzielczosciach 800x600 i 640x480 chodza mi nawet plynnie nowe
gry.
A to tylko Pentium 850 mhz ale grafika wszystko nadrabia.
Polecam laptopy z kartami graficznymi geforce 2 go , geforce 4 go 32 mb oraz
Radeon 8500,9000
Przy kupnie najlepiej zwrocic uwage na matryce przy zawiasach czy nie ma
pekniec
poniewaz jest to najczestsza usterka laptopow co moze spowodowac urwaniie
sie matrycy / niekontaktowanie itp.
Pozdrawiam