Re: Irytujacy Radeon :-( , czarno bialy obraz [po lekturze w googlach]

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 01:06:04 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w niedzielę rano, topek napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> No i to jest max irytujace. Taka super karta (no moze dzis poprawna)
> wymaga jakis cudow, a "badziew" GeForce 2 MX dzialal jak burza.

To po kiego wymieniałeś??

> Na ch*j mi ta wymiana byla?

Na to to musisz raczej sam odpowiedzieć. Co chciałeś osiągnąć przez
wymianę?

> Zenujacy RAdeon. Moze powinienem sobie jeszcze nowy telewizor kupic,
> bo gowniany zlom od ATI nie potrafi sobie z tak skomplikowana
> operacja poradzic jak kolor na TV ?

Tak kup sobie nowy tv. Ja mam nowszy i nie mam problemu :) A tak poza
tym to przecież kartę masz Herculesa a nie ATI. Mylę się?

> [...] /Wyciętych linii: 1/ Ach cytować toto to wstyd

Bzdury piszesz o ATI!!! Mam oryginała ATI Radeon 8500 i telewizor
Grundig (chyba MFT72 czy jakoś tak) i zupełnie żadnych problemów z
obrazem na tv, zarówno na złączu s-video jak i Euro. Kable miałem
dołączone do karty ze wszelakimi przejściówkami. Wnioskując że ty coś
kupowałeś wnoszę że kupiłeś badziewne przewody i teraz psioczysz na
jedno bądź drugie rozwiązanie. Wrzuć na luz i zacznij kupować z głową
dodatkowe kabelki a nie na pałę!!

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --